RAMOWY ROZKŁAD DNIA (grupa IV – 5-6latki)
Czas |
|
|
615- 730 |
Z |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. |
730- 800 |
D |
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. |
800- 830 |
D |
Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence. |
830-845 |
|
Śniadanie (w tym czynności higieniczno- porządkowe) |
845- 900 |
Z |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna. |
900- 930 |
D |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. Zajęcia z Języka angielskiego i Rytmiki. |
930-1030 |
R |
Spacer, zabawy na powietrzu w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze. |
1030-1100 |
II Śniadanie (w tym czynności higieniczno-porządkowe. |
|
1100- 1330 |
D |
Zabawy inscenizowane przy piosence. Zabawy dydaktyczne. |
1330-1400 |
|
Obiad ( w tym czynności samoobsługowe). |
1400-1500 |
Odpoczynek – wyciszenie, relaksacja, słuchanie bajek; zabawy oparte na spontanicznej aktywności dziecka w sali, zabawa dydaktyczna. Przy sprzyjających warunkach pogodowych pobyt w ogrodzie przedszkolnym. |
|
1500-1600 |
R |
Zabawy swobodne w kącikach tematycznych, zabawy ruchowe, praca indywidualna z dziećmi. Zabawy na placu zabaw. |
1600 – 1715 |
Z |
Rozchodzenie się dzieci – grupy łączone. Zabawy dowolne. |
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D - zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego