Nauczyciele i opiekuni:
- Pani Aga R
- Pani Dyrektor Anna
- Pani Iza - pomoc nauczyciela
- Pani Ola - woźna oddziałowa
Tematy tygodnia:.
Treci programowe:
- wzbogacanie wiedzy na temat emocji, rozwijanie umiejętności określania, wyrażania i rozpoznawania emocji, rozwijanie umiejętności słuchania ze
- zrozumieniem, doskonalenie sprawności fizycznej, wdrażanie do funkcjonowania w przedszkolu, nawiązywanie relacji rówieśniczych
- poznanie nazwy grupy, rozeznanie w swojej płci, rozwijanie mowy i umiejętności budowania wypowiedzi, poznawanie sposobów na wspólne spędzanie
- czasu w przedszkolu, rozwijanie małej motoryki i percepcji wzrokowej, zachęcanie do nawiązywania kontaktów, integrowanie grupy
- różnicowanie pojęć: „moje”, „twoje”, „wspólne”, doskonalenie umiejętności klasyfikowania, wdrażanie do dzielenia się zabawkami, integrowanie grupy
- zapoznanie z kącikami zainteresowań w przedszkolu, kształcenie zmysłów, poznanie zasady powstawania koloru zielonego, rozwijanie logicznego myślenia i
- umiejętności klasyfikacji, doskonalenie umiejętności wyciągania wniosków z przeprowadzonych eksperymentów, rozwijanie dużej i małej motoryki,
- utrwalenie zasad korzystania z kącików tematycznych
- poznanie różnych rodzajów aktywności artystycznych, rozwijanie wyobraźni i twórczej postawy, rozwijanie percepcji wzrokowej i słuchowej, kształtowanie
- poczucia rytmu, rozwijanie małej motoryki, doskonalenie umiejętności klasyfikacji, czerpanie radości z tworzenia
- zapoznanie z zasadami obowiązującymi w przedszkolu, rozwijanie umiejętności rozpoznawania i określania emocji, rozwijanie umiejętności słuchania ze
- zrozumieniem i wypowiadania się na podany temat, doskonalenie sprawności fizycznej, wdrażanie do przestrzegania zasad obowiązujących w grupie,
- czerpanie satysfakcji z przebywania w grupie rówieśniczej
- wzbogacanie wiedzy na temat pracowników przedszkola, poznawanie wybranych atrybutów osób pracujących w przedszkolu, doskonalenie syntezy i
- analizy na poziomie sylaby, wdrażanie do zgodnej zabawy podczas działań swobodnych i kierowanych przez nauczyciela
- doskonalenie umiejętności klasyfikowania i przeliczania, rozwijanie spostrzegawczości, rozwijanie umiejętności opisywania przedmiotów, wdrażanie do
- zgodnego działania z innymi w zabawie, zrozumienie różnic pomiędzy potrzebami a pragnieniami (zachciankami), nabywanie umiejętności rozróżniania
- rzeczy, które są nam potrzebne do życia, a które przyjemnie jest mieć, ale nie są konieczne
- poznawanie sposobów dbania o czystość osobistą oraz przedmiotów służących do jej utrzymania, doskonalenie sprawności fizycznej, wdrażanie do dbania
- własne zdrowie oraz do odpowiedzialności za przyrodę, przypomnienie zasad obowiązujących podczas pobytu w łazience
- poznawanie wybranych nietypowych świąt – Dzień Kropki, rozwijanie wrażliwości plastycznej, sprawności manualnej i kreatywnego myślenia, rozbudzanie
- zainteresowania otaczającym nas światem, czerpanie satysfakcji z tworzenia.
Z kalendarza:
8 DZIEŃ MARZYCIELA
11 JESIENNE ZDJĘCIA
15 DZIEŃ KROPKI
19 DZIEŃ PRZEDSZKOLAKA
23 DZIEŃ SPADAJĄCEGO LIŚCIA
24 DZIEŃ GRZYBA
29 DZIEŃ JABŁKA
30 DZIEŃ CHŁOPAKA