RAMOWY ROZKŁAD DNIA (gr. IV 5 – 6 latki)
Czas |
|
Forma aktywności |
615- 715 |
Z |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. |
715- 745 |
D |
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. |
745- 830 |
D |
Ćwiczenia poranne. |
830- 845 |
|
Śniadanie (w tym czynności higieniczno- porządkowe). |
845- 900 |
Z |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci. |
900- 1030 |
D |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. |
1030-1100 |
|
II Śniadanie (w tym czynności higieniczno-porządkowe). |
1100-1200 |
R |
Aktywność ruchowa na placu zabaw. |
1200-1230 |
D |
Zajęcia z Języka angielskiego oraz Rytmiki. |
1230-1315 |
Z |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna, wspomaganie i korygowanie rozwoju. |
1315-1345 |
Obiad II (w tym czynności higieniczno- porządkowe). |
|
1345-1400 |
|
Relaks – bajkoterapia, odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej. |
1400-1500 |
D |
Zabawy dydaktyczne utrwalające treści, praca indywidualna, wspomaganie i korygowanie rozwoju. |
1500-1600 |
R |
Zabawy w sali / ogrodzie przedszkolnym. |
1600-1700 |
Z |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi. |
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D - zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego